Gimnazjum Publiczne im. Romana Czerneckiego w Słupi Jędrzejowskiej

tel. (41) 381-64-13

Wyjazd na obóz narciarski

Do Korbielowa

Dnia 9 lutego 2014 r. 20 osobowa grupą uczniów gimnazjum wraz z opiekunami:p. Urszulą Walocha ,p.Markiem Fulasem p. Katarzyną Stępień wyjechała na obóz narciarski w ramach projektu " Szkoła wspiera , uczeń wybiera"do Korbielowa. Korbielów jest kameralną miejscowością turystyczną położoną na krańcu południa Polski, na zboczach masywu góry Pilsko (1557m n.p.m.) w Beskidzie Wysokim (Żywieckim).  Mimo długiej podróży, każdy był wesoły i chętny do jazdy na nartach. Następnego dnia, zaraz po śniadaniu wyruszyliśmy wypożyczać sprzęt narciarski, aby jak najszybciej powędrować na stok.  Dla każdego z nas początki były bardzo trudne, w szczególności pierwszy dzień, jak i pierwsza jazda. Mimo wielu upadków i niepowodzeń, nie poddaliśmy się, podnieśliśmy i jechaliśmy dalej. Instruktor dawał nam wiele przydatnych rad, jak i również bardzo nam pomagał. Dzięki niemu już drugiego dnia obozu każdy potrafił dobrze jeździć na nartach. Oprócz tego mieliśmy zaplanowane także różne wycieczki. W środę 12 lutego, wybraliśmy się do Koniakowa, Istebnej, oraz Parku Wodnego Olza, w którym każdy wspaniale i niezapomnianie spędził czas. W piątek odwiedziliśmy Muzeum Browaru w Żywcu, gdzie dowiedzieliśmy jak powstaje browar, przenosząc się do dawnych czasów. Wszyscy miło, razem spędziliśmy czas, a co najważniejsze zdobyliśmy nowe umiejętności. Wspaniale się bawiliśmy na stoku, jak i w ośrodku, gdzie w wolnym czasie urządzaliśmy dyskoteki, jak i zawiązywaliśmy nowe znajomości. Przeżyliśmy niesamowitą przygodę, która na zawsze pozostanie w naszej pamięci. Choć żal nam było opuszczać Korbielów, to każdy zadowolony z wyjazdu, z uśmiechem na twarzy wsiadał do autokaru. To były cudowne ferie , ktore na długo zostaną w naszej pamięci .