Gimnazjum Publiczne im. Romana Czerneckiego w Słupi Jędrzejowskiej

tel. (41) 381-64-13

Wycieczka 4- dniowa

Do Warszawy

W ramach projektu " Szkoła wspiera - uczeń wybiera" w dniach od 1do 4 maja odbyła się 4 dniowa wycieczka do Warszawy.

Warszawa jest ośrodkiem naukowym , kulturalnym , politycznym oraz gospodarczym na skalę europejską .Podczas tego  majowego wyjazdu zwiedziliśmy bardzo wiele wspaniałych miejsc . Już pierwszego dnia spotkaliśmy się z przewodnikiem , który oprowadzał naszą grupę po Starym i Nowym Mieście.Zwiedzaliśmy tam m.in. Zamek Królewski , Archikatedre Św. Jana Chrzciciela , Kościół Św. Anny , Grób Nieznanego Żołnierza , Ogród Saski i wiele innych jakże urokliwych miejsc.Kolejny dzień pobytu w Warszawie rozpoczęliśmy od zwiedzania Łazienek Królewskich . Oglądaliśmy pomniki: Fryderyka Chopina , Henryka Sienkiewicza,Jana III Sobieskiego ,Biały Domek i innne.W piątek 3 maja spotkaliśmy się po pysznym śniadaniu z przewodnikiem i udaliśmy się do Wilanowa . Tam zwiedzaliśmy m. in. Oranżerie , Grobowiec Potockich i Altane Chińską.W ostatnim dniu pobytu podziwialiśmy panoramę miasta z 30 piętra Pałacu Kultury i Nauki.Ciekawą przygodą

było  wiedzanie Stadionu Narodowego .Przez chwilę mogliśmy się poczuć jak prawdziwi kibice, piłkarze albo goście VIP.

Wycieczka do Warszawy była bardzo udana . Zwiedziliśmy bardzo dużo wspaniałych miejsc i w niezwykle miły sposób spędziliśmy te kilka dni majówki.

Refleksje uczestników wycieczki

Bardzo się cieszę , że mogłam wziąść udział w wycieczce do Warszawy.To przepiękne miasto ma swoją niezwykłą historię i wspaniałe zabytki .Po zobaczeniu niektórych budowli po prostu "zapierało mi dech w piersiach".Podczas wycieczki bardzo dużo zwiedzaliśmy nikt z nas na pewno się nie nudził .Bardzo podobał mi się Stadion Narodowy .Byliśmy w sztani piłkarzy , w której przebierają się takie gwiazdy jak: Robert Lewandowski czy Kuba Błaszczykowski.Każdy z uczestników wycieczki mógł się zobaczyć na telebimie.Był to jeden z zabawnych momentów podczas tej wycieczki.Warszawa jest cudownym miastem , cieszę się że pojechałam na tę wycieczkę i każdemu polecam zwiedzanie naszej stolicy.

Agata Sap kl. Ic

W dniach 1-4 maja odbyła się wycieczka do Warszawy.Podczas pobytu przewodnik w bardzo interesujący sposób opwiadał nam o odwiedzanych miejscach.Jestem zachwycona wspaniałą architekturą , malarstwem i rzeźbą , którą mgłam zobaczyć. Największe wrażenie zrobiły na mnie przepiękne złote zdobienia , które występowały m.in. na Zamku Królewskim.Muszę jednak przyznać , że najciekawsza wycieczka odbyła się czwartego dnia pobytu. Mieliśmy okazję zobaczyc Stadion Narodowy z punktu widzenia różnych osób tj. kibiców,VIP-ów, trenerów  a nawet zawodników. Wycieczka była bardzo , bardzo udana .Dużo się dowiedziałam o naszej stolicy , zobaczyłam wiele ciekawych miejsc i cudownie spędziłam majowy weekend.

Justyna Wcisło kl. IIIb

Wycieczka była udana .Przewodnik bardzo ciekawie opowiadał zwiedzanych miejscach.Pomimo niesprzyjającej pogody każdemu dopisywał dobry humor.Każdego wieczoru wracaliśmy do przytulnego hotelu , w którym nabieraliśmy siły i energii na kolejne dni .Bardzo miło wspominam długi wieczorny spacer po Warszawie.Przez cztery dni pobytu panowała przyjemna atmosfera , wspaniale czuliśmy się w swoim towarzystwie.Niestety , ale czas zleciał bardzo szybko i pora było wracać do domu.Bardzo chętnie pojechałabym na taką wycieczkę i w tym samym gronie , jeszcze raz .

Karolina Nowak kl.IIIb

W ramach projektu " Szkoła wspiera-uczeń wybiera" wzięłam udział w czterodniowej wycieczce do Warszawy. Zwiedziliśmy najciekawsze miejsca stolicy.Każdego dnia miałam prawdziwą lekcję historii co oczywiście poszerzyło moją wiedzę na temat Warszawy.Przewodnik opowiadał nie tylko historię zwiedzanych miejsc , ale także ciekawostki i legendy z nimi związane.Podczas tej wycieczki zauważyłam jak dużą wiedzę muszą posiadać przewodnicy , chcąc nam przyblizyć historię odwiedzanych pałaców czy kościołów. Podziwiałam wspaniałą panoramę miasta z trzydziestego piętra Pałacu Kultury i Nauki.Widok był oszałamiający! Do domu z wycieczki wróciłam pełna wrażeń i radości.Była to jedna z najlepszych wycieczek w których miałam okazję uczestniczyć.

Sylwia Wylot kl. IIIb

Przed oczmi mam jeszcze pięknie oświetloną Warszawę.Z wielką radością przygotowywałam się do tego wyjazdu.Pragnęłam zwiedzać stolicę , podziwiać jej bogactwo i piękno.Bardzo byłam ciekawa jak wygląda Stadion Narodowy , o którym tyle się mówi i pisze.Jakże piękne zabytki ma Warszawa , zachwycają swym charakterem i stylem budowli. Podczas tej wycieczki bardzo dużo dowiedziałam się o naszej stolicy i miło spędziłam czas z przyjaciółmi.